Schtan

Det är fan utmattande att gå på stan. Även fast jag inte var där så länge så hann jag bli less, kan ju iofs bero på att jag släpade på sisådär 6 kascccchar. (kassar) Det var mysigt att träffa Tres, min saknade bäs. Vi åt lunch på max, för hon höll på svimma och jag var hungrig som en gris. Ändå så åt ingen av oss upp maten, hon tappade aptiten och det gjorde jag med. Fy fan va äckligt allting bli, hamburgaren och bönsalladen smakade skit. Är nå fel på mina smaklökar för det såg väldigt gott ut, precis som det alltid brukar se ut. Nu är jag aphungrig och illamående. Käkar banan, det enda som går bra att äta, eller någorlunda iaf, klarar av att äta en hel efter ett tag. Fan jag skulle ju köpa yoghurt, det går nog lätt ner.

Har varit på öppenvården. Det var bra, jag pratade och öppnade mig och det var bra, bra bra bra. Nu måste jag våga gräva fram till jag själv förnekar.

Jag träffade vääääääääärldens sötaste hund/kattunge idag! Tres mammas hund, liiiiiiten och så söt. Underbar!

Jag: Jag måste köpa bananer...
Tres: Vad ska du med dom till?
Jag: Eeeh ja.... jag brukar som ÄTA dom.

Haha. Nästan som förr i tiden.

Gamla goda tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0