Sjukdagar

Det var inte igår, men kanske i förrgår. Jag gick i ide igår, hostade och ville spy. Tack för den passningen. Lyckades ta mig till Apoteket och äntligen hade mitt recept kommit, sen ICA och köpa nåt jag kunde tänka mig att äta, men ville spy hela tiden så det gick inte så bra. Blev bananer och grönsaker.

Hemma sjuk igår, hemma sjuk idag med. Rösten sviker mig och jag svettas som en gris fast det inte är varmt, sån där äcklig klibbig svett.

Jag är hungrig, men vill inte äta nåt. Fortfarande illamående, men är extremt rädd för att det börjar gå över till psyket från att bara ha varit fysiskt. Har kommit upp spärrar i min skalle och jag är livrädd. Jag sitter och skakar, vill inte falla tillbaka. Jag vet inte, kan inte tänka klart längre, precis som förr.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Älskade! Försök att äta även om du mår illa. Ät på de tider vi åt på freja. Allt kommer bli värre om du inte äter. Spärrarna kommer bli fler och fler. Gå bort från gropen med varningstrianglarna!! Puss

2008-10-09 @ 18:47:05
Postat av: martina

Frida. Jag vill inte vara hård och elak men fan SKÄRP DEJ! Du VET att du måste äta eller hur? Även fast du mår illa.

Du måste ta tag i det här, det är precis som emmy säger att det kommer bara bli värre om du inte får i dej mat. Fler spärrar, fler fallgropar.

Älskar och pussar på dej, ge inte efter.

2008-10-10 @ 17:10:32
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0