Söndagsslut

Middag hos Emmy ikväll, det var myspys. Så tryggt. Tittade på bilder från freja-tiden. Jag saknar den perioden i mitt liv, kommer aldrig att komma tillbaka. Sorgligt, för vi var en sån underbar grupp och hade så roligt tillsammans, mitt ibland allt det jobbiga.

Pluggat ikväll, gick lite halvers. Är så jävla less på att söka artiklar, jag hatar artiklar! Alltid samma skit. Varvade plugget med tv, såg "Se upp för dårarna". Suttit med riskudde, tjocksockar, filt och druckit te, så frusen är jag. Why? Har några teorier men dom behåller jag för mig själv.

Imorgon börjar en ny vecka, den ska bli bra, kommer dock att bli tuff och skit. Måste bara lära mig att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0