Svammel

Min katt äter som en häst, en liten påse torrfoder per dag (står att den ska räcka i en och en halv dag) och sen två portioner blötmat. Men hon är liten som en mus. Det är gulligt. Fast hon kanske blir smällfet en dag. Ojoj. vad intressant det här blev. Anna och jag har pratat om skall-formar, och att jag inte tycker att jag själv skulle passa i rakat huvud. Intressant det med. Allt för att inte plugga, varje liten skitsak är så mkt mer intressant än plugget.

Jag har drogat mig själv med kaffe. Ojoj vad klockan blivit mycket. Orka. Jag kallsvettas, det är onödigt. Måste packa väskan, får man ha med sig väska? Ja lägga den där framme eller nåt. Svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0