Tentadag

Vaknat tusen gånger i natt, och varje gång så har jag tänkt på realism, teleologi och empirism och vad fan det är för nåt. Helt galet vad fullproppad jag är med skit. Eller skit å skit, är ju bra att veta, men just nu känns det som skit eftersom jag är så fuckingjävlaless på alla begrepp som jag inte förstår. BLÄ. Snart är det tack och lov över och jag kanske får andas i några dagar innan allt drar igång igen. Men det blir ingen lugn helg för det, är fullbokad alla dagar, hela dagarna. Galet.

När ska jag hinna läsa alla böcker som jag faktiskt vill läsa? När ska jag hinna bearbeta och ta itu med mina problem? När ska jag hinna göra saker som jag vill göra, som jag mår bra av, t.ex. vara med mina vänner, pyssla och måla. Inget går ihop, allt försvinner. Vart tog Frida vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0