Sagovärlden

Söndagar är nästan alltid lika kassa, iofs ofta väldigt softa, men det beror på bakisheten... Alltid en massa måsten som man har skjutit upp hela veckan. Orkar inte ens gå in på allt jag borde och måste göra. Fast man måste ingenting, egentligen.

Aja. Sittningen igår var riktigt nice. Så fina alla var! Riktigt roligt när man vågar bjuda på sig själv och klä ut sig. Trevligt trevligt. Drog på corona sen, men bytte kjol innan så jag kunde ta mig framåt. Roligt där med, en massa "djur" som dansade på scenen. Haha. Men på slutet dog jag. Tog extremt lång tid att gå hem, jag gick och gick men kom inte framåt, min längtan efter svunna tider blev för stark och jag färdades bakåt. Gick mot ett mål som jag inte ville nå, stannade upp på vägen under varje gatulykta och andades, försökte ta mig samman. Till slut nådde jag mitt mål och mådde ännu sämre.

Har varit ute med Nemo idag, det tyckte hon var roligt, nästan lite för roligt. Och vilat har jag oxå gjort, som vanligt då. Är bara så jävla slut hela tiden. (ja jag vet varför). Snart kommer mina frejaner och vi ska göra paj. Sen måste jag nog plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0