Buffé+hetsätare=smart?

Förstår inte varför man utsätter sig för en tacobuffé när man är hetsäter. Inte så jävla genomtänkt. Nope. Kan ju äta hur mkt som helst, förmodligen mer än alla andra, jag är ju "tränad", eller kanske ska kalla mig rutinerad. Så nu är jag proppfull av massa olika saker, och inte alls uppläggd för att plugga. Vill snarare fortsätta att trycka i mig mat, för det finns inget stopp, spyr aldrig så det är bara att pula på tills jag däckar. Men det ska jag inte göra. Fast det vore gott med nåt sött. Sluta nu. Ska dricka mig hög på cola på jobbet inatt iaf, lär behöva koffeinet för att kunna hålla mig vaken. Nä nu svamlar jag, uppe i ett slags rus. Dags att ta itu med saker. Har iaf ett bord nu igen, och cykel, jag känner mig lycklig, eller borde iaf göra det, men känner motsatsen. Vill inte vara med och leka för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0