En tradition skapas

Mina käraste näraste underbaraste har just lämnat mig ensam i min lilla lägenhet, nu lär det där kanske negativt, att jag är själv och så, men vad jag ville få fram var att jag har haft underbart middagssällskap ikväll! Söndagsmiddag ska nu bli tradition, jag älskar sånna traditioner. Synd bara att alla inte kunde komma. Ni saknades! Älskar mina medsystrar. Dom förstår, fast dom inte själv vet hur det känns så förstår dom ändå på ett sätt inte många gör.

Nu ska jag skriva en lista som jag ska hänga upp på kylskåpet (och hoppas på att Nemo inte river ned den) så jag kommer ihåg vissa saker, allt för att göra livet lite bättre och gladare och ljusare och roligare och härligare osv.
Sen plugg och känna mig ännu duktigare.

Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅÅÅÅåå.. ja vill oxå komma på sån middag!!

2008-09-09 @ 06:08:23
URL: http://rylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0