"jag vet inte"

Förvirrad, så mkt i skallen, så många tankar fram och tillbaka. Vet inte vad jag ska tro om nåt, precis som förr när "jag vet inte" var mitt standard svar. Men nu har jag iaf en plan. Har bara inte tid att börja med den förrän på onsdag kväll, för ska bort på internat i Tavelsjö imorrn. Men sen ska det bli andra bullar, iaf en början till andra bullar. Jag tror att mitt "allt-eller-inget" tänkande har fällt mig. Allt är inte svart eller vitt, och så fort det går dåligt betyder det inte att allt är kört igen, och att jag måste börja om från scratch. Måste bara ställa mig upp och fortsätta. Allt eller inget ska bort, allt är för mkt och inget är inge bra alls.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh! Det låter bra vännen! Nä, allt är inte svart eller vitt eller antingen eller. Säg till hur jag kan hjälpa dej i detta! Puss!

2008-09-15 @ 22:09:15
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0