Klockan tickar...

Oj vad tiden bara går och går och går!

Lördagskvällen blev lyckad, och det tackar jag Tuss och Mubbe för! Fast slutade iofs med att jag ramlade på cykeln, äkta Frida. Men det gick bra, bara lite ont i armen. Söndagen var dåsig, dimmig och drolig (kom inte på ett till ord på d). Sov ända fram till storhandlingen på Maxi, sen söndagsmiddag med de 5 underbara, därefter film. Sov i början av den, men vaknade till liv i slutet. Vi åt efterrätt och jag fick ångest, inte därför, utan för att jag började tänka mer än en timme framåt.

Idag är det måndag, jag vet inte varför, förmodligen för att den brukar komma efter söndag. Jag gillar inte denna dag. Har varit i skolan hela dagen och skrivit på paperet med basgruppen, men jag ville bara hem. Helt väck i skallen, orkeslös och ångestfull.

Nu har jag ätit middag och vill ha mera. Borde träna, måste plugga, min tunga svider, vill fara på affären, vart tog livet vägen? Allt är för mycket, inget är för litet, hur ska allt gå ihop? Hur ska jag klara av allt? Det är KAOS i min sfär.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Var tog "jag tar en timme i taget" tänket vägen? =) Jag tycker du är duktig! Puss fina!

2008-09-22 @ 20:39:00
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0