Ovanför ytan

Jag håller mig ovanför ytan, mestadels av tiden iaf. Jag har inte sjunkit så lågt än att jag inte lyckats ta mig upp till vattenytan för att ta en munfull med luft. Men jag liggar och guppar på vågorna, ibland kommer det en alldeles för stor och jag försvinner ner ett tag, men så simmar jag mig upp mot ljuset. Och så går det, om och om igen. Jag är för tillfället ovanför ytan, iaf med huvudet. Jag har kämpat hela kvällen för att det ska stanna så, och gör det fortfarande. Men snart är dagen över, och jag får börja om på berg- och dalbanan. Jag klamrar mig än så länge fast.

(Dock ser jag lite halvers, ena ögat varar och jag ser lite grumligt. Hmm.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan vara din livboj!



ska jag berätta nåt roligt?

vi kommer till umeå antingen imorgon fredag, eller på söndag. och då stannar vi för alltid :)

då ska jag och bebismage kämpa med dig varje dag.

2008-09-25 @ 15:42:12
Postat av: trasan

oj. glömde skriva vem det var ifrån. det var från mig iaf :)



p.s. jag håller på att måla en tavla till dig! d.s.

2008-09-25 @ 15:46:33
URL: http://www.tessibus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0