Third times the charm?

Inte min kväll ikväll, inte alls.

Börjar med att jag får punka på cykeln, efter 8 timmar i skolan, 3 på jobbet och bara en måltid mat intagen. Inte riktigt vad jag önskade. Tänkte att det bara var nåt pucko som släppt ut luften, så mamma och jag pumpade upp däcket, men inte fan hjälpte det. Tack för den. Tappar sedan ut all post i trapphuset, för att sedan komma in i lägenheten och se att mitt barbord raserat. Det sitter inte alls fast i väggen längre, inte ens lite.

Så nu känner jag mig isolerade och handikappad (utan cykel) och sitter numera på golvet. Tack för den. Annars är det bra, förutom att jag vill dö varje morgon. Bra bra.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hoppas inte du dör för då dör jag med!! Mitt hjärta skulle gå sönder om du försvann!

2008-09-08 @ 22:20:25
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0