De tusen små bitarna kanske faller på plats...

Kanske kanske kanske KANSKE! Jag hoppas verkligen, men vågar inte hoppas för mycket förrän jag vet på riktigt att det är sant. Då vore ju livet fulländat (allt är relativt).

Hade föreläsning om äktenskapsbalken idag. Enligt läraren så är förälskelse en sjukdom, man ska gifta sig så många gånger man bara kan (tjejer ska iaf göra det) och vissa paragrafer i lagen är endast en vision/saga. Intressant må jag säga, och eeh hmmm... eh he ja intressant får nog räcka.

Nu ska jag choppa salsa och sånt. Det ska bli gott.

Min psykoterp. är förresten bra. Det finns så många vinklar att se saker ifrån! Jag har en, max två. Hon ger mig fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0