Endast underbart!

Jag ska alldeles strax cykla till Martina, för att äta middag med henne och Emmy. Där ska vi umgås och dricka vin och bara vara tillsammans.

Cykla = det är ingen is på backen där man cyklar och det är tillräckligt varmt för mig att cykla, underbart!
Martina = min älskade vän, underbart!
Äta middag = nice för jag är hungrig, underbart!
Emmy = min älsade vän, underbart!
Umgås = det var alldeles för länge sen men ikväll blir det av på riktigt, underbart!
Dricka vin = det var inte alldeles för länge sen, men ändå underbart!
Tillsammans = har vi det underbart!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Å fy så himla avundsjuk jag blir.... hoppas ni får en underbar kväll älsklingar.



Puss puss

2009-04-24 @ 17:31:45
Postat av: Emmy

Ja jag blir oxå avis men om 25 dagar kommer jag! Weee! =)

2009-04-24 @ 18:04:30
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Tuss

Å nu blev jag ännu mer avis....=)

2009-04-24 @ 19:07:26
Postat av: Martina

Älskar dej, tack för ikväll! puss

2009-04-25 @ 00:34:44
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0