Fram och tillbaka

Jaaa det är sol ute, simla nice!
Jaaa jag ska skriva rapporten nu så jag får vara "ledig" ikväll!
Neeej jag vill inte skriva rapporten, jag vill sova!
Neeej jag har ont i huvudet och är darrig!
Jaaa jag trycker i mig lite godis för att höja blodsockret!
Neeej nu fick jag mer ont i huvudet!
Jaaa jag vill hänga med Lotta å Magnus (ev. mfl) ikväll!
Jaaa för att Lotta gärna vill träffa mig!
Jaaa nu ska jag skriva rapporten, nu nu!
Neeej är det alkoholdrickning på pub/krog som gäller!
Neeej jag har inte rååååååd!
Neeej  nu vill jag sova igen!
Neeej nu blev jag depp!
Jaaa men man lever bara en gång!
Jaaa nu blev jag lite pepp, pengarna är inte slut förrän dom är slut ju!
Neeej nu fick jag beslutsångest!
Jaaa för att ha roligt, jag vill leva!
Neeej för att jag aldrig kan sluta tänka!
Jaaa för att börja med rapporten och sen se vad som känns lockande...!?

Kommentarer
Postat av: erika

haha, känner igen den där beslutsångesten och att lite pengar bara ska förstöra. Själv funderar jag på att sälja mig själv till högstbjudande... nä. Men nästan. Sommaren har ju potential! bara kosingen som fattas (och jag fick också mindre lön än väntat, morr!)

ha en fin dag/kväll kram

2009-04-15 @ 15:20:05
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0