Löksmaken har satt sina spår

Fick en attack tidigare idag, en feberinriktad sådan. Jag sa "nej jag har inte feber" och så kokade skallen upp och kroppen rös ihjäl. Promenerade hem i solen med förjävligt hår, gör guacumole (som ändå blir för stark) och blir varm varmare VARMAST. Nej jag har inte feber! Ser mig själv på film och tycker att min polotröja framhävde mina bröst fint. Det var vackert och jag tror att jag feber-yrar (utan att ha feber). Nu ska jag fixa i ordning mig till jobbet så jag är fräsch nog för att göra mat inatt (skräp). Ska dricka sinneslösa mängder med vätska och stå rakt upp.

Kommentarer
Postat av: martina

Älskling!

Jag är ledig nästa helg och skulle ääälska middag och vin med du och frohm på fredag. åh kan vi inte bara!?

puss och lycka till att jobba inatt, du är en hjälte (a working class hero)!

2009-04-18 @ 23:07:14
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0