Milkshakeday

Dagen blev inte alls som jag hade föreställt mig. Trodde jag skulle plågas av trötthet och illamående till 15, då skolan slutade, men vi slutade tidigare och jag var inte så trött vilket gjorde att mitt illamående höll sig lugnt.

Min dag efter skolan:
Deklarerade
Ringde folksam och hörde mig för
Bar ner lite vinterskor och vinterjacka (nu får bannemej våren ha kommit hit)
Therése och Loke kom och hälsade på
Tacobuffé med mamma och syrran på stan
Djurmagasinet och inköp av nya leksaker till Nemo
Hälsade på Therése och Loke hemma hos dom. Han låg och sov på mitt bröst.
Cyklade årets första cykeltur utan att ramla!!!

Summa sumarum (ingen aning om hur det stavas): Det har varit en väldigt bra dag trots allt lagboks-bärande!

Kommentarer
Postat av: martina

ja hurra! simla roligt! Var ska vi vara?

2009-04-20 @ 23:11:04
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0