You make me smile

April började tyvärr katastrofalt, enligt mig. Skit-jävla hemtents-kajsa, usch för dig! Och sen se på sig själv som samtalsledare på video, självkritiska Frida var på topp idag och aggrodde (nån som förstår vad jag menar?) järnet mot mig själv. Hål i mitt hjärta och hemma grät jag. Släpp mig, släpp mig.

Malibu och vitt vin + sushi startade min räddning, sen fortsatte älsklingen den bättrande trenden (iofs han stod för vinet och sushin oxå, och kramen och pussen när jag kom så egentligen stod han för det mesta). Vi har bestämt oss för att skämma bort oss lite nästa helg, när det är påsk och allt. Bara några klick bort sen är vi borta i 2 dagar. SIMLA underbart. Ingen jädrans testosteronefolkgrupp ska få förstöra nästa helg!

Maquebebbe (min älskling, även kallad mumsmango) står i duschen och jag bloggar iväg positiva vibbar (jag känner dom, hoppas du känner dom nu... annars börjar dom nog komma snart). Lite mera vin och stuff sen ska vi på Rex och äta fin middag, så där underbart mitt-i-veckan-it.

Glöm aldrig att det ALLTID blir bättre efter svackorna.

PS. och gull-Lotta ringde och frågade om hon skulle tjinga en låda med gammalt julpynt åt mig, hon känner mig bra hon. Hehe. Thanks babe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0