Blåbär och pussel

Det står en plastlåda med blåbär på mitt soffbord. När jag inte ser på tar Nemo upp ett blåbär, leker iväg det nånstans i lägenheten för att sedan plocka upp ett till blåbär, försvinna med det. Och så gör hon, om och om igen. Nån som vill komma på blåbärsjakt?

Jag känner mig som ett trasigt tusen-bitars-pussel. Mina axlar värker, dom värker så mycket att jag vill spy på någon. Men ingen ställde upp på det och det kom ingen spya. Det har varit en tung dag, tårarna har lurat bakom varje hörn jag passerat. Pusselbitarna är utspridda och jag kan inte få någon endaste bit att passa med någon annan.

Kommentarer
Postat av: Lina

men gumman då! Du får be Magnus massera dig!!!

Nu är det inte länge kvar innan ni åker, lyllosar! :D

2009-08-20 @ 08:16:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0