Denna dag efter

Var ute på tc igår med mina älsklingar, Magnus och Therése. Dom är underbara båda två!

Idag började jag jobba kl 9.00. Låg fortfarande i sängen 8.38. Inte så genomtänkt men min prins hjälpte mig med öppningen. Sen jobbade jag med Lotta och Linn, underbart igen! Nog för att energin sinade, sakta men säkert. Efter jobbet cyklade jag till Magnus, däckade i hans säng, klev upp och åt mat som han så snällt lagat enbart för min skull och därefter cyklade jag hem och försökte sova. Men har inte sovit en blund även fast jag är trött som en... (hmm vilka djur sover typ hela tiden? Har hjärnstillestånd) ...aja, jag är helt enkelt TRÖTT.

Sett lite friidrott ikväll, speeeeeeeeeeedy.

Imorrn är jag ledig, det är typ underbart och energigivande.

Förutom allt detta så har jag varit full med kärlek, upp över öronen. Känner mig ny-förälskad igen och älskar alla mina vänner! Går runt och är megakär hela tiden. Oj oj nu blev jag rörd över hur kär jag är och sitter nu och gråter lite. Hehe. Jag är lite blödig, men det kan vara mysigt ibland, som till exempel nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena gullrumpa!

Vi måste styra upp och ses nu ju!

När var det du åker till Grekland?

puss

2009-08-17 @ 10:43:51
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0