PAckgAlEn

Nu är jag så gott som klarpackad. Det gör mig galen, helt GALEN. Jag hatar att vara redo för att åka någonstans när jag inte får göra det än. Då kanske ni tänker "börja packa senare då" men serrni det går inte heller, för då blir jag alldeles för stressad. Det finns ingen bra balans i detta i-lands-problem. Det är dock ett problem ändå, för jag sliter snart av mig mitt hår, skriker rakt ut och hoppar upp i taket!

Jag har iofs lite saker kvar att göra, som att diska bort, vika undan lite kläder som ligger framme och packa klart toalettartiklarna, men det måste jag spara till senare, så jag inte blir helt koko-galen då. Tur att jag börjar jobba om 3 timmar. Men det betyder att det är 2 timmar kvar att döda ändå!

Äsch nog med svammel. Ska försöka sova lite till, är lite dizzy så det skadar nog inte. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0