Glittertäckt golv

Det var nystädat men så uppfann någon julglitter som lossnar (varför inte göra julglitter som sitter ihop?). Jag försöker hänga upp glitter, Nemo försöker riva ner det, alternativt äta upp det. Jag är inte klar och dessutom saknar jag en riktig julgran. Jag behöver juldofter och värme för att få julkänsla.

Imorrn är det en vecka till julafton. Vadå en vecka? Det säger absolut ingenting, och torsdag vad menas med det? Det finns inga veckodagar, alla dagar är lika sjuka och det blir natt till slut ändå.

Kommentarer
Postat av: syrran

hej hej

att du är sjuk igen.... stackare! tänkte om du vill bli på lite bättre humör utan att anstränga dig särskilt mycket, läs de länkar som jag bifogade en inlägg då du var i Indien, tro mig du kommer att skratta!. Om du inte har kvar dem, sms så mailar jag länkarna igen!!!

många kramar!!! o krya på dig lillsyrran!

2009-12-16 @ 17:40:13
Postat av: Lina

hyacinter skulle du haft, det ger juldoft!

Jag är som dig det ska lukta jul! :D Tror det väcker någon konstig känsla i min kropp eftersom den förmodligen förknippar doften från julen förr, när jag var liten och när man lääääängtade så! :)

härligt att du är hemma igen babe! Vi måste försöka ses nåt, dock jobbar jag 12h pass dagarna långa men ändå! massa pussar!

2009-12-17 @ 14:13:07
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Erika

mys att du är hemma! och att tog med dig snön är jag glad för. Önskar bara att det inte hade varit så sabla kallt ute... men det hör väl till.

Julstämningen infinner sig nog snart. Jag rekomenderar att börja dagarna med glögg... hänga apelsiner med nejlikor i i fönstren (DET luktar jul) och av sluta dagen med glögg. Behöver jag säga att julmusik bör vara på helst dygnet runt?!

kram! kul att du är hemma (mindre kul att du inte är frisk)

2009-12-17 @ 19:22:35
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0