Sista dagen i Trichy

Imorgon aker vi buss till Pondicherry och hoppas pa semesterkansla dar. Det har varit valdigt intensiva veckor, sjukt mycket nya intryck. Kanns som att en mini-semester skulle sitta alldeles perfekt!

Idag har det varit lite packning, promenad med Malin och nu ar vi i stan. Ska snart ta en sista svang i nagra affarer, sen ikvall blir det avsked och sista santhanam-time. Obeskrivligt skont.

Jag langtar efter lugn, kyla och lite ensamhet. Jag langtar efter narhet, varme och jul. Det ar jobbigt att bo med 18 andra (+de i personalen) i 4 veckor i strack. Jag behover andas och andas in kall luft for att friska upp mina sinnen.

Hemma i Sverige om en vecka, nasta mandag landar jag namligen i Umea! Det ar galet hur fort-sakta tiden kan ga! Nu ska jag ta vara pa de sista dagarna har, hej svejs och ses i Umea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0