Borde ändra mina kassa taktiker

Pluggar jag verkligen när jag lägger mig på sängen bredvid Nemo och drar täcket över mig? Jag börjar undra om jag har fel taktik. Sängen är inte det bästa plugg-stället. Tyvärr så älskar jag, verkligen ÄLSKAR, att sova några stunder hit och dit på dagen. Sova på natten är inte lika nice, men att ta en liten nap nu och då, det är det bästaste. Däremot inte så bra för mitt pluggande. Skärpning! (?) Jo jag hoppas då det.

Nemos klor är nu nyklippta, bra med tanke på att hon hoppat upp på min rygg sisådär 10 gånger idag, dock var dom inte klippta då. Men nu ska det inte göra lika ont längre!

Jag känner mig svettig och äcklig och dålig och kass som människa. Men jag vet att jag är duktig nånstans (visst gör jag det?). Jag kanske borde duscha och ta mig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Mae

Du ÄR duktig helt o hållet!



Jag jobbar bara till fyra imorrn och har ledigt på söndag! Hurra! Puss

2009-02-06 @ 21:22:05
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0