Dagens tankar uppradade i en lista

  • Jag hatar min fiskhandsreflex! Den måste bort.
  • Om saken du tänker göra kommer att få dig att må MYCKET sämre så göre inte! Ta det sen.
  • Jag är på rätt så bra humör idag.
  • Mitt fruktfat har ca 4 kg frukt på sig, det gillar jag.
  • Liverpool måste sluta göra självmål hela j*vla tiden!
  • Mitt kaboomfall i fiskhandsbacken som utlöste fiskhandsreflexen verkar komma smygande så här ett dygn efteråt = jag måste sluta falla i den backen och dessutom sluta ta emot mig med min fiskhand varje gång!
  • Jag tror inte det blir som bakad potatis när man kokar 2 STORA potatisar.
  • Jag är nog en kanin. Morötterna har tagit över min kyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0