Godmorgon alla mina hjärtan!

Idag är det kärlekens dag, dagen som oftast suger om man är ensam, men som annars kan vara ganska mysig med umgänge med nära och kära. För att inte glömma Aromas gelehjärtan som är det bästaste som finns!

Min alldeles speciella hjärtegull ligger i sängen och sover. Tänkte att han skulle få sova, var så trött när vi vaknade till före 8. Har legat i sängen och kollat på han ett tag innan jag klev upp. Oj vad man ser hur ögonen rör sig under locken!

Igår när Tess och jag gick på stan, närmare bestämt var vi på ICA gourmet så hittade vi en frukt som hette UGLI. Överraskande nog var den extremt UGLY. Skumt.

Nu ska jag klicka runt på Topshops hemsida, UK, där man kan beställa saker. Tack Lotta för tipset som kommer ruinera mig. (Jag är endast halvt ironisk, har nämligen blivit tros-kär).

Till sist en värmade gosig kärleksgivande kram till alla mina andra älsklingar som inte är nära mig idag!


Kommentarer
Postat av: Ubbe

Kramar tillbaka! Hoppas du haft en mysig alla hjärtans dag! Love! Puss

2009-02-14 @ 18:44:25
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Ida

Den där frukten är väldigt god faktiskt. Lite sådär att man inte ska döma frukten genom att bara titta på den. Även om den är ful så är den kanon god =)

2009-02-17 @ 01:19:44
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0