Länge sen sist = slags sammanfattning av helgen

Tiden går snabbt när man har roligt, när man jobbar, när man sover, dock inte när man går i skolan.

Lördagen var helt underbar, började bäst och slutade bäst! Jag är en mästare i köket (för det mesta). Thanks love!

Söndagen fylldes av jobb jobb och jobb. Men det var roligt också. Emma och jag kom fram till att hon är en golden retriver och jag är en kanin. Fast jag var kanin innan igår oxå, enligt henne. Haha.

Soffliggandes med Lotta på söndagkvällen. Vi var knäckta efter helgens småfestande + jobbande.

Idag har vi haft sömnpiller på skolan igen. Jag löste korsord. Nån som vet en läsk med ingefära? Och NEJ inte dr pepper.

Anna och jag gick till gangsta Ica med en hund som hon hämtade i en annan lägenhet. Jag börjar mer och mer förstå mig på Kiruna. Inne på Ica hade som extrapris på naturgodis, du vet NATURGODIS! Och en massa extrapris var det, vilket ledde till att jag köpte. Yoghurtgodisar. Så himla gott! Men min laktoskänsliga mage håller inte med. Jag mår illa. ILLA.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Jag tänker bara för mycket... åså får jag inte tag på mamma som kan svara på mina frågor som tjockar sej i huvudet...

Massa kramar till dej.

2009-02-16 @ 17:46:49
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Tuss

Frida...yoghurt...?

2009-02-16 @ 17:48:47
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läska med ingefära i = Ginger-Ale :D Rysk sjö?

2009-02-16 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0