Pirrpirr!

Det blev att måla och städa. Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Jag är lite nervös. Det är konstigt. Ska snart träffa Malin, freja-pullan. Var sjukt länge sen. Det pirrar i min mage. Känns nästan som att jag ska träffa nån som jag är kär i som jag varit ifrån länge! Man kan ju iofs säga att det är så på ett sätt. Åh så himla roligt!!!!

Dagens i-lands problem: det är så kallt ute att jag inte vill gå ner till stan, därför var jag tvungen att ta buss eller ringa till mamma och pappa för skjuts. Alternativ nummer 2 blev det, kan ju inte åka buss 3 gånger på en och samma dag om man inte har månadskort! Ne huvvaligen det vore ju hemskt.
Dagens i-lands problem nr2: jag vet inte vilka kläder jag ska ha på mig ikväll, har för många outfits att välja bland!

Nu ska jag sluta tjata om strunt och käka en banan. (bäret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0