Promenad med B&B

Jag börjar nästan gilla vädret som har anlagt läger här i staden. Det är så vackert ute. SÅ himla vackert att jag kände mig manad att faktiskt gå ut i kylan! Först hade jag Nemo med mig, hon ville faktiskt följa med. Förstod att hon skulle tycka att det var kallt, men det var halva meningen, då kanske hon tänker igen innan hon står vid dörren och vill ut. Tog sen en promenad själv i skogen, eller iofs hade Bill och Bull med mig. Jag trodde jag skulle gå ut och gå med dom, men det var dom som gick runt i skogen med mig. Stora och tunga som fan.

Nu är jag inne igen och ska vara duktig, ännu mera duktig. Har förresten ätit min andra apelsin!

(Bill och Bull är mina vinterskor som är klumpiga och tunga och stora, men varma)


Kommentarer
Postat av: mae

Tjo. Både torsdag o fredag funkar för mej, vad passar dej bäst? puss

2009-02-17 @ 17:09:21
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Ubbe

JAG VILL OXÅ FIKA MED ER!!



Behöver er i mitt liv.. mycket..



Puss

2009-02-17 @ 18:13:24
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0