Sago-plugg

Snart har jag läst 5 sagor, så himla duktig jag varit!!! Nu ska jag bara analysera sönder dom till sagoseminariet vi har nån gång fram över... (nästa vecka..? eller då nästa vecka? Hmm aja. nån gång)

Dessutom har jag tänkt ut ett vardagligt problem till intervjuövningen vi har imorrn på skolan. Fast jag vet inte om det egentligen är så vardagligt, men jag är ju så himla van att prata om mina innersta tankar med okända människor så jag har nog lite svårt att veta vad som är djupt. Inget är så djupt och svårt att prata om för mig längre (inte jämfört med förut iaf).

Nu ska jag snart bege mig ut i kylan igen, ska ta på mig extra byxor, sockar, vantar och B&B. Det är bara -19,3 grader ute. Haha bara å bara. Äsch nu ska jag sluta svamla och ta mig i kragen innan jag fastnar och sen börjar klättra på väggarna.


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe jo jag bloggar på. du får testa en ugli =)



Jag flyttar den 1 mars förhoppningsvis om nån kan ta mitt pass 3 den 2mars. Har utflyttningsfest den 28 om du är intresserad och inte jobbar.

2009-02-17 @ 21:34:37
URL: http://iidastankar.blogg.se/
Postat av: Martina

hejhopp! Torsdag tycker jag låter bra. Ska jag kolla me Frohmen också? Puss o godnatt min skönaböna

2009-02-17 @ 22:30:21
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Tuss

Va duktig du e som pluggar så långt före=) Hoppas ni får trevligt imorrn på er fikadate (avundsjuk)



Puss Puss

2009-02-18 @ 19:25:56
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0