Simla trevligt! (för att låna Martinas ord)

Det är så himla trevligt nuförtiden. Helgen kommer att bli så himla bra. Allt kommer vara så himla bra. SIMLA BRA. Sitter hemma nu under min underbart mjuka filt... Har vaknat till liv för ett tag sen, efter napen som jag alltid tar när jag varit på psykoterapin tidigt på morgonen. Dagens samtal var bra, som det oftast är. Andra tankar som väcks, andra sätt att tänka och förstå. Det är så bra. Att UPPMÄRKSAMMA är första steget.

Gårdagskvällen var lovely, verkligen lovely. Mys på högsta nivå. Du är inte så dum du älskling.

Nu ska jag försöka dunka in några böcker i skallen (orden, inte själva böckerna). Dvs plugga så jag kan göra roliga saker i helgen utan dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är bäst!

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss

2009-02-06 @ 13:51:18
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0