Snö-äventyr

Igår var jag och Magnus på äventyr. Det var trevligt, mysigt, roligt och extremt obehagligt (på vägen hem).

Det var en bra dag igår, fast mitt mående gick som en barn-bergochdal-bana. Men två goda nyheter gjorde dagen lite bättre (och du såklart): jag får komma på ass-middagen imorrn på Olles! Wii va roligt. Ska klä upp mig fint. Sen så har mitt topshop-paket kommit! Wiii nr 2! Måste bara gå till åhem centrum och hämta ut det idag efter skolan. Men åh så roligt. Hoppas nåt passar annars blir jag ledsen igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt att du kommer med imorgon! blir glad när jag ser dig (så det är ur en helt självisk synvinkel jag ser det). Jag är rätt dålig på att säga det, eller visa det. Men det är så jag tänker. Kram

2009-02-24 @ 15:50:00
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0