Swahiliska

Illamående, sover skit (=knappt inget alls) och är spänd som ett betongblock. Idag är det varken bra eller dåligt. Har iaf hämtat mina topshop kläder, allt passade, tack och lov. Borde vara gladare över det, men är tydligen inte det. Jag tror det är för att jag segat bort eftermiddagen och inte börjat plugga än. Borde jag sluta med mina after-school-naps? Funderar nästan på det. Imorrn har jag då inte tid med det så det är bra.

Jag ska läsa några engelska kapitel om "critical social work". Det gick inte bra igår. Tankarna flög iväg till Tanzania och där förstår jag inte engelska. Endast svenska är gångbart där, och kanske swahili ibland. Men deras engelska är omöjligt att förstå.

Klarsvamlat för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Hej vännen, hoppas det är lite bättre nu ikväll, massa kramar till dej.

2009-02-24 @ 20:02:15
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0