Tuffa dagar

Kris och trauma var på föreläsningsschemat idag. Extremt tungt tänkte jag som har haft några tuffar dagar bakom mig, men det gick relativt bra. Skönt skönt.

Igår kväll bröt jag ihop i telefonen när jag pratade med Magnus, vet inte varför, jag började bara gråta. Han kom och tröstade mig. Jag ville först inte säga nåt, vill som klara mig själv. Men det är olika saker att inte kunna klara sig själv och ta HJÄLP av de som finns i närheten. Igår gjorde jag det, och det blev bättre. Ibland behöver man någon som håller ens hand på vägen tillbaka.

Tänkte nu skriva att jag ska plugga, men är less på att skriva det för varje gång jag gjort det har jag somnat. Så nu tänker jag inte skriva det och hoppas på bättre resultat istället.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Jag tänker på dej vännen å vill så gärna komma å ge dej en kram, synd att vi inte är grannar längre... Men jag skickar en kram här till dej.

Kram kram kram

2009-02-10 @ 15:17:25
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Skickar oxå massa kramar! Saknar dej massor!! Puss min älsklingshubbe! =)

2009-02-10 @ 18:02:55
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0