Bååååring

Jag är uttråkad. Att dega i soffan räcker inte för mig längre, jag har förbrukat mina sånna gånger. Har varit sjukt duktig tidigare idag, bökat och donat och burit ner saker i förrådet, möblerat om i olika lådor och sånt. Nu är det luftig ovanför garderoberna och inget knas på hatthyllan. Men nu är jag uttråkad. Vad ska jag hitta på? Vet som inte om jag vill göra nåt seriöst, och får inte vara för jobbigt heller för jag ska jobba inatt. Om jag läser somnar jag nog... Och tv suger på fredagar! Vad ska jag hitta på? Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kl 20.00 är det ju på spåret!!!=)Lycka till i natt. Å va duktig du är, blev så glad när jag läste förra inlägget. Kram kram

2009-01-30 @ 22:19:30
Postat av: Tuss

Det var ju bara lilla Tuss som skrev här ovanför

2009-01-30 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0