Flott nytt år!

Sitter på söööööööööder. Oh yes va cool jag är. Idag är jag ett vrak av huvudvärk, hostningar och blåmärken. Jag har nog mest mig själv att skylla på, nästan iaf.

Nyårsafton var underbar, för jag fick träffa Tuss och Emmy igen! Allt blir som så bra så fort vi ses, det känns precis som det ska. Lugnt och tryggt och så underbart.

Dagen började dock inte så bra, med näsblod, försenat flyg, missad flygbuss osv. Sen var jag hungrig som ett aberkadaber. Waynes och sen sistaminuten-shopping. Sen powernapade jag i soffan medan de andra var duktiga och donade. Sen partyparty med popcorn, gooood räkwok med musslor. Fyllhundar. Första killen däckade vid 10, sen nästa efter tolvslaget och den tredje på slutet av festen. Jag trodde inte jag var så aspackad igår men mina blåmärken och det svarta hålet i mitt minne pekar på nåt annat. Förlåt för de krossade glasen!

Annars vare bra. Förutom att jag vaknade sjukt tidigt och mådde sjukt dåligt. Imorrn ska bli en sjuktbra dag. REA.

Burger King och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0