I-landsproblem

Läser mina hjärtans bloggar och skriver kommentar efter kommentar men ingen fastnar! Kommer upp en sån där verifieringssida och sen ba näääää det går inte!!!! Så därför skriver jag det här:
Tuss: Åååh saknar dig med! Känns så konstigt att veta att du INTE bor två hus bort. knas knas. älska! puss
Mae: Är så glad för din skull att du och kaffet hittat varandra ;)

Så nu känns det lite bättre.

Svar på tal;
-Syrran: jag lånar gärna Coben böcker, jag är fast i hans ord!
-Tess: framfyltspinne eller vad det nu var finns på t9 på min mobil. Vad fan är det för ord egentligen??

Kommentarer
Postat av: Tussen

Läste hos emmy att ni ska äta, vill också vara me=( sakner er mina hjärtansänglar

2009-01-24 @ 19:36:49
Postat av: mae

Åh vad könschtigt.

Men tack för den lilla meningen här istället !



Hoppas ni har det fint ikväll! älsk

2009-01-24 @ 23:27:20
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0