Jag ska kolla min mail varje dag från och med nu.

Fuckingjävlaskitklantarselskitjävlafanskapshelvete.

Självklart ska man tydligen tacka ja till antagningen för vårterminen, utan att jag ens sökt. Har ju blivit antagen till ett program och då vill jag såklart gå HELA det programmet och inte bara första terminen. Och självklart har jag inte tackat ja (eftersom jag inte är en sån flitig läsare av min mail missade jag mailet från VHS) och då blivit struken. Tur att jag är bra på hantera stress och oväntade händelser. HOST HOST host HOST.

GAH jag har panik! Måste ju gå ändå, såklart det kommer att ordna sig (eller?) men jag är ändå uppstressad som fan och mår skit och hatar mig själv och är helt hispig och orolig och har alla andra jobbiga känslor. Panik med stort P. Tack för den, det här behövde jag verkligen. INTE. Är så less på att jag ska sätta mig i sådana här situationer när jag så lätt hade kunnat undvika dom genom att KOLLA MAILEN och trycka på JA-knappen. Gosh. Panik-torsk.

Skitbra upplägg för tentaplugg nu. Woonee.


Kommentarer
Postat av: Tuss

Hej vännen, så knasigt. Men det måste ju kunna orndas på något sätt. Typ ringa till nån, studievägledarna, kuransvariga, studera eller liknade. Hoppas det löser sej för dej, det tror jag säkert. Ta de lugnt.

Massor av kramar

2009-01-08 @ 17:33:33
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Mubbe

Det kommer att ordna sej, i promise.

PUSS, hoppas vi ses imorrn.

2009-01-09 @ 01:16:08
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Lina

Men gums då, inte behöver du vara orolig.

det sjukaste är att jag aldrig anmält mig till det där, men på något konstigt vänster så står det att jag gjort webanmälan och fått min plats bekräftad typ.

men lugna puckar stumps det där är inta nåt att oroa sig för, ring och hör på instutionen. Nog ordnar sig det där sig alltid!

håller tummarna.. Skickar en lugnande kram!

puss

2009-01-09 @ 08:52:45
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0