Morotsbröd is a "pick-me-up"

Sov mera, sover alltid, men aldrig ändå. Bättre nu, morotsbröd i maskinen, börjat skumma igenom skitboken som är skit men ändå ett måste tyvärr. Behöver få gräva ner mig ett litet tag för att hitta upp till ytan igen, och nu har jag gjort det, och hittat mer energi! Det gillas. Jag är nog gullig, de små sakerna.

By the way - Halebop är SKIT-lömska dom jävlarna. Dumma dumma dom! Gjort av med 100 kr på mobilen på typ 5 dagar, utan att ha använt den mer än vanligt, och allt är deras fel! Morr era elaka lömska svinaktiva lurendrejjare.

Kommentarer
Postat av: Emmy

åh! På tal om bok! När du kommer hit imorn kan du få ta me min! =) Bra att det känns lite bättre. Puss mitt hjärta!

2009-01-26 @ 22:14:07
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0