Offtrack

Har plöjt igenom 3 böcker, och då menar jag PLÖJT (är det ens ett ord?). En helt oläst kvar, sen måste jag uppdatera mig. Blablabla. Plugg-bloggande är nog inte det mest givande att få läsa om gissar jag.

Råkade fastna vid datorn nyss, skulle googla på nå skit om gerotranscendens och det slutade med att jag försökte få fram en "normal" elförbrukning i en etta under en månad eller år om man hellre vill det. Gick inte så bra. Har iaf fått min första elräkning, kanske ska fira det? Och nu är mina stora undran om den var dyr eller lagom eller billig eller hög eller låg eller normal eller om jag helt enkelt suger el ur uttagen?

Slapp iaf laga middag, mamma kom förbi med 2 (!) matlådor och lite skumtomtar och knäck. Plugg-socker och annan energi. Perfekt! Man tackar!

Nä nu ska jag återgå till fokuseringen, sluta sväva iväg och lyssna på tjut. TYST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0