Ovärt värda saker

Föreläsning 8 imorse... Osmarta Frida ställde väckaren på 7.50. Inte riktigt genomtänkt. En timme fel helt enkelt. Tack och lov vaknade jag lite tidigare än väckarens ljuva musik. Stressa stressa! Men klar på 20 minuter, och då hade jag gjort allt jag brukar göra på en timme. Det är konstigt vad saker kan gå snabbt när man sätter igång.

Föreläsning 8-12 som sagt... Eller inte kanske? Tjugo i tio var gubben som babblade längst fram till power pointen klar. Jaha. Det var konstigt. Ovärt att stiga upp så tidigt för typ ingenting alls. Men värt att komma upp ur sängen tidigt, då hinner man göra så mycket mer vettigt av dagen. Trodde jag. Tji fick hon. Självklart somnade jag på soffan med Nemo sovanades på mig.

Men nu ska jag plugga plugga plugga och sen shoppa shoppa shoppa! Blir det skrattskrattskratt och cidercidercider(öl?) ikväll eller fotbollfotbollfotboll och mysmysmys? Just ja, måste klämma in lite pluggso tror ja. Mys vilket som ändå, förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0