Tenta idag kl 16.00-22.00

Jag hittade äggskal i min soffa. Det är ett mysterium. Jag skyller på japanen.

Kokar potatis nu, ska snart äta lunch eller vad man nu vill kalla det. Störd matstruktur idag pga dfen knasiga tenta-tiden. Har försökt läsa igenom lite idag, men så somnade jag, SOM VANLIGT ALLTSÅ. Men det var kanske bra, gå borde jag iaf hålla mig vaken i skrivsalen.

En glädje har smygit sig in i min själ, det är som att tentan redan är över och det känns skönt. Det är den iofs inte, men nu är det för sent att göra nåt mer åt saken (pluggandet). Jag ska fira tenta-skrivandet när jag kommer hem ikväll, gissar på att jag är hemma vid 20-tiden, blir förvånad om det blir senare. Brukar aldrig sitta länge och skriva. Tror det ska firas med lite glögg i cirka en halvtimme innan jag måste ta itu med nästa SHIT. Sen sen sen sen SEN!!!!! :D

Håll tummarna för mig. Mat nu sen förvirring.

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller Tummarna för dig sötis!

2009-01-14 @ 14:47:59
URL: http://fearsofjune.blogspot.com
Postat av: tess

LYCKA TILL IDAG!

det kommer gå jättebra :)



lyckospark

2009-01-14 @ 15:10:16
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0