Tjejen som vet hur man pluggar

Jag har varit så himla duktig idag, sjukt duktig! Är redan klar med uppgiften! Superstolt över mig själv!!! Nu kan jag lägga mig i soffan och bara mysa och må bra!!!



Nä men skämtåsido. Jag är inte så duktig. Har torkat upp havremjölk efter Nemos senaste rackartyg (bet återigen sönder mitt paket med havremjölk. Denna gång hann det bli en pool ovanpå köksskåpen) klippt lugg, sovit, vaknat av ett förvirrande sms (vadå intervju på etnografin??), fått underbart gulliga julklappar av tres (verkligen bättre sent än aldrig) och nu har jag återigen klippt min lugg, lite mera, lite sämre, lite mera (mycket) småhår i ögonen och överalltannanstans också. Så istället för att plugga har jag blivit arg på sötaste katten i världen, sovit, förstört min lugg och smsat med olika människor. Har nog haft effektivare dagar.

Men nu jävlar smäller det!!! Glögg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0