5-delat

1. Folk har varit dumma mot mig idag. Först så fick jag inte Lottas skor! Sen sa pappa att jag inte alls fick ta hem en lampa dom har i fönstret. Och efter det släppte han bomben på mig: jag kommer inte att få mobilt bredband av hans jobb! Sicken värld man lever i.

2. Det sa klick direkt, kärlek vid första ögonkastet! Ja, jag har köpt nya skor! Helt underbara, vackra, snygga, magnifika och alla superlativ som finns! Måste bara lägga upp en bild på min nya kärlek.



3. Bästa sättet att bli på bättre humör om du känner dig nere: youtubea kattklipp. Att älska dom små lurviga djuren.

4. Det är intressant hur saker kan förändras utan att man egentligen tänker på det, t.ex. när det kommer till godisköpandet för min del. Förut köpte jag minst ett halv kilo, tryckte i mig så mkt som möjligt tills jag blev alldeles för illamående (notera att jag förmodligen blev illamående redan efter några godisar, men fortsatte ändå) för att sedan slänga det som blev kvar, om det nu blev nåt kvar. Nu köper jag ungefär 2 hg, häller upp det i en skål (godis i en skål!!! vilken grej. sånt hade jag då inte tid med förut) och tar nån godis då och då, och jag klarar av det galant. Lovely.

5. Nu är jag klar.

Kommentarer
Postat av: tess

du är duktig!

och vilka fina skor!!

2009-01-18 @ 09:47:32
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Christer H

Jag ska prata med mitt jobb om mobiltbredband, om lampan i fönstret får vi prata mer om det senare.

Pappa

2009-01-18 @ 16:35:56
Postat av: Tuss

Ja så himla duktig du är, jag blir glad ända in i hjärtat. Saknar dej vännen

2009-01-18 @ 17:29:39
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Lina

Jäääklar så snygga skor!

:) Nu är jag ju avis ju!



:D

puss

2009-01-18 @ 18:14:06
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0