Peppad till miljoners

Det blev lite pyssel igår innan jag drog på mig mössar å vantar för att gå till jobbet. Lugnt värre där, skönt skönt och vi blev klara före fyra. Det bästa av allt var dock att jag fick skjuts hem! Wooohoo! Very nice.

Jag är röd och svullen och det värker som fan! När jag rör på mig gör det ont, alltid och hela tiden, mycket och ännu mera. Svullen och inflammerad... i mitt tandkött vid ena visdomstanden. Var inte värre än så. Hehe. Men extremt irriterad för det gör SKITont när jag ska tugga. Måste jag till käftis och kolla upp det? Tur att jag har abonnemang på sånt shit.

Dags att skölja ur den röda färgen ur håret....

...nu har jag gjort det, och duschat och packat lite och stuff. Snart kommer mamma och pappa å hämtar upp mig och så beger vi oss på roadtrip! Wooohooo! Roadtrip ända till Öbacka. Haha. Inflyttningsfest där ikväll, jag är peppad till tusen och några tusen till! Först fotboll och chill sen fixedixe och häng med underbara människor! Lovely.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Då skulle du ha haft en sån dära spruta som jag hade så du kunde skölja där vid tanden. Gå inte med det för länge för då kan det bli riktigt illa. Hoppas du får en trevlig kväll! Älskar! Puss

2009-01-31 @ 14:37:04
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Mae

Jag har nån konstig munsprit som Erik fick på recept än gång som jag har gurglat med när jag blev inflammerad i visdomstanden. Då blev man helt bedövad och pirrig i munnen. Jag bju!



Ska ni ut ikväll?

2009-01-31 @ 18:24:48
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0