Väcksam

Så här vet man om jag behöver sova mera, verkligen mera, på riktigt: vaknar inte av väckaren som nog ringer 2-3 gånger med jämna mellanrum innan jag vaknar. Vet dock inte om jag vaknar av den till sist eller av bök i sängen. Jag vaknar alltid av väckaren! Men icke sa nicke. Jag la mig och sov mera sen.

Blev dock väckt av några idioter som ringde på dörrklockan som om dom aldrig hade sett en sådan förrut. RRRRRRRRRRR RRRRRR rrrrrrrrr RRRRRRRRRRRR. Vi lever på 2000-talet inte under medeltiden! Vakna idioter!

Nu inför seminarium-plugg och sen seminarium och sen tentaplugg. Just ja, har slut på Fluoxetin, brukar aldrig få slut på saker innan jag köpt nya. Och har fan ingen tid att köpa nya. Morr morr. Många RRRRRRRRRRrrrrrr.

Ps. Lycka till Lina med ditt pluggandet oxå, du är så duktig! Älskar dig med!

Kommentarer
Postat av: Lina

Naaaw söt, jag ligger grymt efter i min "pluggplanering" men idag skall jag markera i lagbokis och kolla på ALLA övningstentor. :S



Lycka till söt! håller tummarna för dig, fastän det inte behövs ;)



Puss

2009-01-14 @ 09:19:54
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0