Irr-vill

Har tappat tidsuppfattningen, iaf när det gäller dagar. Är det en dag idag med, kanske en ny dag till och med? Jag vet inte. Känns som att jag har varit hemma alldeles för länge, men ändå så blir jag aldrig frisk! Idag har mitt halsont skruvit upp styrkan lite. Det gillas EJ. Jag är så less så less så less så less så less! Jag vill ju leva och njuta av mitt sommarlov (och i det räknar jag även med att jobba, ja hör å häpna, jag vill till och med jobba!).

Allt ser bra ut, ja allt ser bra ut. Jag tycker tamejfan inget ser bra ut!!! Inget känns då bra.

Kommentarer
Postat av: Martina

peppfika snart? peppöl? peppträff iaf!



krya på dej nu, låt det ta den tid det tar, mys med nemo o se på film. Du är bäst.

2009-08-01 @ 01:16:25
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0