Stövel-mani

Cyklade till OBS (ja det heter så) med älskingen i kallblåsten, på jakt efter stövlar. Det gick bra! Fanns så många olika stövlar att välja mellan, ett helt hav med stövlar! Klassikerna, dom gröna, sen röda, blåa, vita och svarta, och så mina favoriter svart/vit randiga! Dom var helt underbara, med snörning framtill. Jag blev kär! Tyvärr fanns just dom inte i min storlek så det fick bli ett par blå med lågt skaft (mindre höga tar mindre plats - det gillas).

Nu ska jag dricka upp det sista av nyponsoppan sen cykla iväg till jobbet. Ett pass kvar shalalalala! Kommer att ha nedräkning hela kvällen, hehe. Slutar enligt schemat 23.30 men är redan nu inställd på att inte kunna stämpla ut innan 01, med tanke på hur mycket folk det var förra söndagskvällen och med tanke på vem jag jobbar med (dvs en hyfsat ny tjej som inte lärt sig stängning helt och hållet än). Men inget ska få förstöra mitt humör, för det är BRA BARA BRA nu.

Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt! Och ja, det heter verkligen OBS!

Mina stövlar därifrån är rödvit-randiga!

Puss hjärtat

2009-07-05 @ 18:34:05
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0