Aktiv slappdag

Är fan segt idag, dagen efter personalfesten. Höll igång i mer än 12 timmar, det känns så där lagomt skönt i kroppen dagen efteråt. Men det var roligt, bastuflotten och Lottas skogslek var mina favoriter, så trevligt!

Idag har jag sovit och önskar jag fick sova ännu mera och inte vakna förrän imorrn på morgonen och då känna mig HELT utvilad. Dream on.... Aja. jag har hämtat min vågtång på posten, wiii!!! Nu kan jag vara extra fin i håret imorrn. Längtar! Även ett par nya örhängen hämtades upp som nog kan passa till min klänning. Annars så tvättar jag nu och skriver inköpslista till imorrn. Har dock inte bestämt mig när jag ska handla, beror på hur peachie min kropp känner sig efter tvätten är avklarad, kanske ikväll eller imorgon förmiddag.

Har förresten fått mitt skattebesked, hur mycket pengar jag ska få tillbaka, dock har jag inte fått nå pengar än. Knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0