Ännu mera duktigheter

Jag lyckades hoppa upp på cykeln och trampa ända ut till Strömpilen för att inhandla saker till midsommarsfesterier. När jag kom hem igen var jag helt sluuuuut. Tänkte bara softa i soffan resten av kvällen men så fick jag för mig att baka, vika undan tvätten och städa i allmänhet. Funkar bra, energimässigt, så länge jag inte stannar upp.

På cykelfärden hem från Maxi så hände några konstiga saker.... Först så hörde jag en typ 9 årig kille säga till sin kompis "Markus är kär i en hora" om och om igen. Eh he? Och precis efter det cyklar jag förbi en hund, som såg ut som en schäfer men med en taxs ben. Skuhumt. Jepp.

Kommentarer
Postat av: Lina

Glad Midsommar baby, saknar dig...

Puss

2009-06-19 @ 11:51:43
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0